Veel gestelde vragen (met antwoorden)

Bestellen

Plaats het product van je keuze in de winkelmand door op de “In winkelmand” button te klikken. Klik vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling plaatsen” klikt is je bestelling definitief.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens.

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

Wanneer je iets wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Je kan de bestelling op verschillende manieren afrekenen. Hieronder zie je de volgende betaalopties zoals iDEAL, Apple Pay, KBC/CBC Betaalknop, Sofort Banking, Belfius Pay Button, Klarna achteraf betalen, Directe bankoverschrijving en MisterCash. In onze showroom kan er per pin worden afgerekend. In onze webshop is iDEAL verreweg de snelste, meest makkelijke en veilige manier om uw bestelling af te rekenen. Wanneer u gebruik maakt van telebankieren (online bankieren) kunt u met iDEAL betalen.

– iDeal: U kunt gebruikmaken van iDEAL wanneer u bankiert met één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Bij deze optie betaalt u via de eigen vertrouwde website van uw bank. Wanneer u wilt betalen via iDEAL selecteert u deze optie tijdens het invoeren van uw bestelgegevens; de rest wijst zichzelf.

– MisterCash: Belgische klanten kunnen bij Refurbished Kinderwagens middels MisterCash betalen. Het is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. We rekenen geen kosten voor MisterCash betalingen.

– Sofort Banking: SOFORT Banking is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen.  Wat gebaseerd is op het principe van een overboeking en in tegenstelling tot een normale overboeking hoeft je als klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Gegevens als het bedrag, als de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Voordeel hiervan is dat hier dus geen menselijke fout gemaakt kan worden. SOFORT voert de betaling vervolgens uit. De betaalmethode is eenvoudig en snel. Een sofort betaling bestaat uit vier stappen.

  1. U selecteert uw land en de bank waarmee je de betaling wil verrichten
  2. U bevindt zich op het login-gedeelte van het beveiligde betalingsformulier en meldt je aan met je gegevens voor internetbankieren.
  3. Bevestig de overschrijving met pincode of kaartlezer.
  4. U ontvangt een bevestiging van de overschrijving en/of bevestiging van de bestelling van onze webshop.

– Achteraf betalen (Klarna): De betaling via Achteraf betalen (Klarna) verloopt via Klarna, je ontvangt van Klarna binnen enkele dagen de digitale acceptgiro.

–  Apple pay: Apple Pay is de eigen betaalmethode van Apple, beschikbaar in meer dan 32 landen voor alle Apple-gebruikers. Het maakt gebruik van de Wallet-app, waarin de gebruiker zijn betaalkaarten plaatst. De daadwerkelijke betaalmethode hangt dus af van de kaarten die in je Wallet geplaatst zijn. De Wallet kent alle details en voorkeuren van de verschillende kaarten. De betaling wordt voltooid met een scan van de vingerafdruk of gezicht. Hiermee voldoet Apple Pay aan de Strong Customer Authentication (SCA) regelgeving uit de Payment Services Directive 2 (PSD2).

Hoe werkt Apple Pay voor u als consument:

Het systeem detecteert automatisch of je als klant betaalt vanaf een Apple device. Alleen dan wordt Apple Pay getoond als betaalmethode. Na het selecteren van Apple Pay als betaalmethode wordt de betaling voltooid met de Touch ID of Face ID. Dit betekent een naadloze ervaring voor jouw als klant.

–  Belfius Direct Net: Belfius Direct Net is een van de grootste banken van België. Met de Belfius Pay Button voorziet de bank haar klanten van een eigen betaaloplossing. Zo kunt u met een Belfius-rekening gebruik maken van de Belfius Pay Button om directe betalingen te doen vanuit Belfius Direct Net, het online bankproduct van Belfius, of via de app.

–  KBC/CBC Betaalknop: De KBC/CBC-Betaalknop is een online betaalmethode voor de klanten van de KBC en CBC, samen de grootste banken van België. De banken bieden hun klanten een betaalknop aan waarmee gemakkelijk en snel online betaald kan worden.

Op voorraad  – houdt in dit product is op voorraad showroom en webshop. op werkdagen voor 13:00 besteld , zelfde dag verstuurd.

De betaling via achteraf betalen (het volledige achteraf betaalproces) voert Klarna uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro via e-mail ontvangt om de gekochte product(en) te betalen. Je kan met Klarna betalen in Nederland, Duitsland en Oostenrijk. België is niet mogelijk.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen via iDeal.

Je kan bij vragen altijd contact opnemen met Klarna. Ook voor meer informatie kan je op hun website terecht.

Bezorgen

Bij bestellingen boven de 25 euro berekenen wij geen verzendkosten, daaronder bedragen de verzendkosten:

  • Nederland: 4,95 per bestelling*
  • België: 5,95 per bestelling*
  • Duitsland: 5,95 per bestelling*

*Let op: voor artikelen die wij via marktplaats verkopen gelden andere verzendkosten, deze worden via marktplaats kenbaar gemaakt.

Elk pakket (bestelling) wordt via PostNL onze bezorgdienst bij u bezorgd. Uiteraard afhalen kan ook. Voor overige landen kun je contact opnemen met verkoop@refurbished-kinderwagens.nl, of plaats artikelen in de winkelwagen/mand er wordt direct voor je berekend wat de verzendkosten zijn.

Heb je een product besteld en ben je benieuwd wanneer deze bij je wordt aangeboden? Hieronder lees je alles wat je moet weten over onze verzending. Wanneer je op werkdagen vóór 13:00 besteld, en het product is op voorraad, wordt het dezelfde dag nog verstuurd.
De verzending binnen Nederland, België en Duitsland zijn gratis bij bestellingen boven de 25 euro.

De levertijd staat op de productpagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm.

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, bezorgt PostNL  je pakket bij een PostNL Punt in de buurt. Hier blijft het pakket één week voor u beschikbaar.

Heb je een product besteld en ben je benieuwd wanneer deze bij je wordt aangeboden? Hieronder lees je alles wat je moet weten over onze verzending. Wanneer je op werkdagen vóór 13:00 besteld, en het product is op voorraad, wordt het dezelfde dag nog verstuurd.
De verzending binnen Nederland, België en Duitsland zijn gratis bij bestellingen boven de 25 euro.

Verzending PostNL  (powered by Wuunder)

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen met bezorgdienst PostNL (powered by Wuunder). Na iedere bestelling ontvang je een mail van Wuunder met daarin vermeld de Track & Trace code, zodat je de bestelling kunt volgen en een inschatting kunt maken wanneer het pakket bij je wordt aangeboden.

Aankomst bij PostNL Depot

Zodra je pakket (bestelling) aankomt bij het PostNL Depot wordt je bestelling gescand en ontvang je een e-mail van PostNL met de melding ‘de chauffeur komt eraan’.

De ochtend van aflevering

Ontvang je een e-mail van PostNL met daarin informatie over het tijdstip van bezorgen ( op 1 uur nauwkeurig). Indien nodig kan je de aflevering via een link in deze e-mail wijzigen naar:

  • Bezorging bij buren
  • Bezorging bij een PostNL Punt
  • Bezorging op een andere dag

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, bezorgt PostNL  je pakket bij een PostNL Punt in de buurt. Hier blijft het pakket één week voor u beschikbaar.

Klik hier en vind de dichtstbijzijnde PostNL Punt

99,2% van de pakketten worden de volgende dag aangeboden (m.u.v. levering in België en Duitsland), 92% van bestellingen naar België en Duitsland worden binnen 2 werkdagen bezorgd. Helaas kan er in een enkel geval vertraging optreden door bijvoorbeeld een sorteerfout bij de bezorgdienst.

Mocht je na het lezen van deze informatie niet gevonden hebt wat je zoekt, neem dan contact met ons op via verkoop@refurbished-kinderwagens.nl

Afhalen

Wij zijn gevestigd in Dordrecht. Ons exacte adres is:

Pieter Zeemanweg 121
3316 GZ Dordrecht

Maandag09:0016:00
Dinsdag09:0016:00
Woensdag09:0016:00
Donderdag09:0016:00
Vrijdag09:0016:00
ZaterdagGesloten 
ZondagGesloten 

Wij hebben een showroom waar jullie langs kunnen komen om de kinderwagens te bekijken en te proberen.

Retourneren

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen.

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze verkeerd geleverd is? Dan mailen wij je een Retourlabel. Wanneer je de bestelling zelf komt brengen in ons magazijn dan is dit gratis.

Deelvergoeding
Mocht het na onderzoek blijken dat de producten gebruikerssporen, beschadigingen bevatten en/of vies zijn dan behoudt Refurbished Kinderwagens zich het recht voor om de hieraan verbonden reparatiekosten en dergelijken van het aankoopbedrag af te trekken voordat dit wordt terug gestort.

U krijgt een deelvergoeding indien:
Compleet in originele staat (ongebruikt) met onbeschadigde verpakking 100% retour.
Compleet in originele staat (ongebruikt) met beschadigde originele verpakking 90% retour.
Compleet in originele staat (ongebruikt) met zonder originele verpakking 75% retour.
Beschadigde & vieze producten nemen wij niet retour.

Sommige producten hebben 100% waardevermindering bij retourneren, omdat deze uit hygiëne overwegingen of gebruikssporen niet meer verkoopbaar zijn.

Aanmelden
Stuur een mail naar verkoop@refurbished-kinderwagens.nl en meld je retour aan.
Download het retourformulier (Klik hier om te downloaden).

Verpakking
Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos. Plaats het ingevulde retourformulier in de doos, Let op! wij nemen een retourpakket alleen in behandeling als er een volledig ingevuld retourformulier bij inbegrepen zit.
Plak het meegeleverde adreslabel goed zichtbaar op de doos (deze vind je bij het retourformulier op de laatste pagina).

Verzending
Lever het pakket in bij een vervoerder naar keuze zoals DHL/DPD/PostNL.
Bewaar het verzendbewijs goed.
Print het retourformulier uit en vul deze volledig in, doe hem in de doos bij de bestelling.

Wanneer uw bestelling niet compleet is en/of beschadigd stuur dan een mail naar verkoop@refurbished-kinderwagens.nl
Wij gaan dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen.

Bent u ontevreden of mocht een artikel in buitengewone gevallen niet voldoen aan de hoge kwaliteitsstandaarden van Refubished Kinderwagens B.V., dan vernemen we dat uiteraard zo spoedig mogelijk van u, zodat we samen met u een gepaste oplossing treffen. U kunt ons bellen en e-mailen of een bericht versturen via het contactformulier.